?

Ons reisverslag van een supertrip naar "The city that never sleeps"

Helaas is onze trip weer verleden tijd. Van 22 januari tot en met 27 januari 2010 zijn we in New York geweest. Het verslag van wat we allemaal hebben gedaan kun je hier nalezen

donderdag 7 januari 2010

It's the final countdown!!

Onze ticker staat inmiddels alleen nog maar op dagen. Yessss  nog maar 15 dagen en we kunnen zeggen:  we're leavin' today!!

Volgende week gaan we maar eens  bij elkaar zitten om toch een soort van schema in elkaar te zetten. Een lijstje met mustsees mag niet ontbreken. Want gelukkig hebben we wel 4 volle dagen om te genieten, we willen er wel zeker van zijn dan we niets missen.

Zodra ons lijstje klaar is, zal die ook op de weblog verschijnen. Kunnen we goed in de gaten houden of we 'seen that' done that' bij kunnen zetten.

Maar dit weekend eerst nog maar eens op voor de halve marathon van Egmond,  nee ik niet (!!!!!! no way, ik val bij de eerst bocht al af ?!?!?). Patrick gaat deze tocht weer ondernemen  (voor de 5 of 6e keer)  met een aantal vrienden en die moeten natuurlijk goed worden aangemoedigd. Het weer werkt lekker mee (NOT), met  een behoorlijke wind, verwachte sneeuwval, en behoorlijke gladheid.

De organisatie is nu bezig met een alternatief parcour omdat de paden in de duinen niet goed begaanbaar zijn. We wachten af en hopen dat we zondag de mannen trots met hun medaille kunnen begroeten.

4 reacties:

cloggie68 zei

Het gaat nu echt opschieten!! Alles al geregeld? Gaan jullie taxi of trein doen vanaf Newark?

Iris zei

Nog maar 4dagen en dan naar de states!
Ik ga jullie blog heel goed bijhouden aangezien ik over een paar maanden voor het eerst ga!
Ik hoop voor jullie dat het weer mee zit en alles op de airports goed gaat!
Heel veel plezier en ook veel schrijfplezier!

Iris

Ps. Hoe krijg je je blog zo leuk aangekleed? Ik ga ook een blog bijhouden maar hij is nu zo saai vind ik:(

Teleton zei

Will things ever be the same.....? New York het is geen Venus natuurlijk, maar je vergeet het nooit!

Robert-Jan en Yvonne zei

Geweldig om in je twitter te lezen dat alles zo voorspoedig is gegaan ! en dat je net bij Rockefeller bent geweest ! vergeet ook niet in het donker daar een keer langs te lopen.

wij gaan lekker slapen hier, jullie nog veel plezier vanavond !